19 Ocak 2009 Pazartesi

Astım ve Alerjik Astıma Karşı Bitkisel Kür


Kür: Genel nefes darlığı, alerjik nefes darlığı ve soğuk alerjisi durumunda
Orta büyüklükteki keçiboynuzundan 6-7 tanesini önce soğuk su altında yıkayınız. Daha sonra bunları küçük küçük (3-4 cm uzunluğunda) kırarak, kaynamakta olan yarım litreye yakın suyun içine atınız. Hafif ateşte 7-8 dakika kaynatınız. Soğu- duktan sonra süzerek suyunu cam şişeye doldurunuz. Buzdolabında en fazla üç gün bekletebilirsiniz.
Hergün sabah kahvaltı arasında ve akşam yemeğinden önce bir çay bardağı içilir. Yaklaşık yarım litre olarak hazırladığınız keçiboynuzu suyu üç gün buzdolabında bozulmadan korunabilir. Her üç günde bir, taze olarak hazırlamanız gerekecektir. Hiç ara vermeden 20 gün uygulayınız. Yirmi gün tamamlandıktan sonra aynı şekilde hiç ara vermeden 15 gün devam ediniz. Onbeş günlük kürü uygularken bir çay bardağı içerisine bir küçük çay kaşığı bal ilave edip karıştırınız, sabah kahvaltınız arasında ve akşam yemeğinden önce birer çay bardağı içiniz. Keçiboynuzu kürünü uygularken sabah kahvaltınızda ayrıca bal tüketmeyiniz.
Dikkat: 5 ile 12 yaş arasındaki çocuklarda nefes darlığı veya allerjiye bağlı nefes darlığı söz konusu ise, bu taktirde uygulama 1’ e göre sadece bir çay bardağı sabah kahvaltısı arasında içilecektir. Akşam yemeklerinde içilmeyecektir
.
Dikkat: Bu kürü uygularken kahvaltıda ayrıca bal tüketmeyiniz. Daha güçlü olur diye bir çay kaşığından daha fazla bal ilave etmeyiniz.

Not: Bu amaçla pekmezi veya öğütülmüşü uygun değildir. Etkisi çok azdır.Not:Hekim kontrol ve önerilerini ihmal etmeyiniz.

www.saracoglu.at

20 yorum:

  1. benim oglum 6 yasinda.yazdan beri alerji ve astim tedavisi gorur.keci boynuzunu kulana bilerikmi?

    YanıtlaSil
  2. bende senelerdir alerjik astım var. Sürekli hapşırıyorum. Hem toza hem polene karşı çok hassasım, evdeki halıdan hapşırıyorum. bazen üst üste 230 kez hapşırdığım oluyor ve çok yoruluyorum.. Başka bir öneriniz olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahları tere yiyin çok ii gelecektir. :)

      Sil
  3. PEKİ BU TEDAVİ KÜRÜ KESİN ÇÖZÜMMÜDÜR AÇIKLAMA YAPMAMIŞINIZ.BU TEDAVİDEN SONRA İYİLEŞEKMİYİZ KESİN YOKSA HAFİFLEYECEKMİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir şekilde iyileşilmiyor. Devamlı dikkat etmek durumundasınız. Sadece hafifliyor.

      Sil
  4. Astıma en iyi gelen Zencefil Macun Hem Ucuz Hemde Heryerde var kesin çözüm kısaca biz daha yeni keşfediyoruz bilineni binlerce yıldır zaten kullanıyormuş biz hep kimyasal şeyler kullanmışız bunda zaman yada kullandırılmış bize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil macun yüzyıllardır hiçbirişe yaramıyor anlaşılan.bende yaramadı.reklam yapmak için daha farklı kanal kullan adaş

      Sil
  5. oğlum 18 aylı 6. aydan itibaren astım teşhisi kondu bitkisel tedavi oğluma uygunmu. ayriyeten ankarada salih beyden alınan takviye ürünlerin güvenirliliği nedir.

    YanıtlaSil
  6. bitkisel tedavi iyileşmiş kimse yok mu biri de uyguladım ve iyileştim desin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. astım için vereceğim örneği dikkatle okuyun ben çok çektim tesadüfen bulduğum yöntemle iyi oldum 30sene çektim 34senedir görmedim.Azimli olanlara bu tarifim hergün sabah 2 limonun kabuğunu rendele büyükboy bardağa rendelenmiş kabuğu koy 2 limonu sık ilave et bardaktaboş kalan kısım kadarsuyun içinde 4 kabuğu yoğur iyice sık bardağa ilave et içine hafif şeker kat karıştır birkaç büskivi ile iç.Başka birşey yemek yok öğlene kadar.2günde iyiölursun vazgeçersen tekrar başlar kan ve ciğerlerin temizlenmesi için 3-4 ay içilecek.Ben 6 ayda iyi oldum korkudan 4 sene içtm.Lokman Hekim KİM BİR GÜNDE 2 LİMONU KABUĞU İLE YERSE YILAN SOKSA TESİR ETMEZ DEMİŞ.Söylemesi benden şifası Allahtan.

      Sil
    2. astıma kesin çözüm SARIMSAK ben sarımsakla iyi oldum yaklaşık 15 senedir astımım var ev tozuna karşı eşek sütü dahil birçok şey denedim ama iki şey fayda etti Alanya da bulunan damlataş mağarası bir de sarımsak damlataş mağarasında yılda 21 gün bulunanlar yılın geri kalan kısmını iyi geçiriyorlar bana da iyi gelmişti ama her sene gidemedim sonra nefesimin darlaştığı günlerden bir akşam(genellikle sinirli olurum)sarımsak yedim 7-8 diş sarımsak(yutmak fayda etmiyor çiğneyerek yemelisiniz nefesiniz açılması için ben ilk yuttum fayda etmedi çiğneyerek ekmekle yedim ben haberiniz olsun ) sonra o akşam rahat uyudum iyi gelince her akşam yemeye devam ettim 10 gün boyunca gördüm ki vücudumdaki ödemi atmama yaradı ve gaz çıkartmamada çok yardımcı oldu 1 ay oldu hiç ilaç kullanmam gerekmedi evdekiler kokudan biraz şikayetçi oldular ama işe kahvaltı yapıp gittiğimde koku olmuyordu siz de deneyin denemekte fayda var

      Sil
  7. tekrar yazarmısın anlamadım

    YanıtlaSil
  8. Bikisel tedavisi yerine TERMOPLASTİ denilen yepyeni bir tedavi yöntemi geliştirildi.Bronkoskopiyle girip kasları yakıyorlar ve TA TAAA, ömrünün sonuna kadar ne ilaç kullanıyorsun nede bir daha astım oluyorsun.
    Türkiyede faaliyete geçen hastane varmı bilmiyorum.İnternetten araştırın ve bulun.Kesin tedavi budur.
    herkese geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. selam arkadaşlar bende allerjik astım( nefes alamıyom ve hapşırık ve burun akıntısı çeok oluyor ) var ilaç kullanıyom ilaçlar fazla etki etmiyor doktora gittim aynı ilaçaları veriyor anlayacağınız 1 arpa boyu yol alamıyom bur da aynı durumumda olan varsa ve iyileşmiş arkadaşlardan tavsiyelerini alabilir miyim lütfen bunu ciddiye alın

    YanıtlaSil
  10. Size tek çözüm sunuyorum çam kozalagi pekmezi aktarcilarda bulamazsınız Bilecik bölgesinde yaygın bu pekmez bunun sayesinde oğlum astım hastalığı kesildi deneyin görün

    YanıtlaSil
  11. Peki bu çam kozalagi pekmezi kaç gün ve ne kadar miktarda yenilecek? Ac mı tok mu sabah akşam? detay yazar mısınız? !!!oglunuz kac yaşında ne kadar sürede iyileşti?

    YanıtlaSil
  12. limon kullanan beyfendi ilaç kullanmadınızmı hiç bu süreçte şuan nasılsınız peki işe yaradımı gerçekten

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bendede 1 yildir allerjik astim var .Igne tedavisine basladim. Önceleri sadece bogazimdaydi.Simdi cigerlerime kadar indigini hissediyorum.Tecrübesi Vera tavsiyesi Öl an varmi tesekürler

    YanıtlaSil
  14. Kiz kardeşim doğduğundan beri alerjil astimi var ev tozuna yeşiliğe alerjisi var 4 yaşindan beri hastanelerde şuan 10 yaşinda halen ayni deyişen bişey yok ne gibi bi kur gerekir

    YanıtlaSil

Teşekkürler...
Yorumunuz kontrolden geçtikten sonra yayınlanacaktır.