22 Nisan 2009 Çarşamba

Ahmet Maranki Kudret Narının faydalarını anlatıyor...




Önerilen hastalıklar: Mide ülserini tedavi eder. Egzama ve diğer cilt hastalıklarında faydalıdır. Yaraların çabuk iyileşmesini sağlar. Asya'da mide problemleri ve kan şekerinin kontrolü için yaygın olarak kullanılan bir bitkidir. Karaciğeri destekler, egzama ve sedefe fayda verir. Bağırsak tembelliğini giderir, hücreleri yeniler.

Kullanım şekli ve dozu: Olgunlaşarak kavuniçi rengi alan meyve, tabakta ezilir, bir miktar balla karıştırılıp, sabahları aç karnına 1 çorba kaşığı yenilir. Bu şekilde en az 41 gün kullanılır.

Taze meyve bulunmayan mevsimde ise, halis zeytinyağı içinde 6 ay bekletilen Kudret Narı her sabah bir çorba kaşığı süzme balla karıştırılarak aç karna yenilir.


Prof. Dr. Ahmet Maranki & Elmas Maranki
Kozmik Bilim Işığında Şifalı Bitkiler

82 yorum:

  1. alkalen reflü gastritim vardı bana ballı kudret narını önerdiler kullandım ve çok çok iyi geldi.tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkalen reflüden kurtulabildiniz mi?





      Sil
    2. alkalen reflünüz tamamen geçti mi böylece?

      Sil
    3. siz bir çözüm bulabildiniz mi alkalen reflü için

      Sil
  2. 3 yaşındaki kızımızın yüzüne sıcak süt döküldü .kudret narını zeytinyağla karıştırıp,yanık yere sürdük 2 günde düzeldi.tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Allah Allah denemek lazım gastrit ve reflu var bende de. mutlaka olumlu olumsuz sonucu buraya yazıcam, bir aralar zeytin çekirdeği dediler kullanmadım zaten asparagas çıktı.

    YanıtlaSil
  4. ben iki gündür kullanıyorum .yeni keşfettim bu ilacı.midemde ülser var.bakalım iyiyim şimdilik.ama nerden bulunacak devamı bilmiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifalı olabilir ama benim neredeyse hayatımı karartıyordu canımdan oluyordum karaciğerim neredeyse bitmişti zor kurtuldum allah canımı bağışladı

      Sil
    2. Kudret narindanmi kaynaklandi sikintiniz anlamadim

      Sil
  5. benim oglum 5 yasinda mide cikisinda sebebi belli olmayan bir yara var kullanabilirmiyim nereden bulabilirim bilmiyorum

    YanıtlaSil
  6. aktarlarda bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi tam mevsimi alıp evde yapabilirsiniz yapılışı kudret narını alıyorsun istedıyın kadar iki üç tane kavanoza koyuyorsun iyi yetişmişi tahtakaşıkla eziyorsun tohumlarıyla birlikte hakiki zeytinyağını karıştırıyorsun 15 gün bekletiyorsun aç karnına öylece veya bala karıştırıp yiyorsun

      Sil
    2. Aman dikkat!!çekirdeklerini çıkarın zehirli

      Sil
    3. Evet, bende öyle duydum çekirdekleri zehirli imiş

      Sil
  7. ballı kudret narı gerçekten muhteşem birşey

    YanıtlaSil
  8. bendede reflü var kudret narını kullandıktan sonra yorum yazıcam bekleyin

    YanıtlaSil
  9. ben de yorum yazacam be :)

    YanıtlaSil
  10. temmuzun sonu geldi .hani yorum yazacaklar nerelerde yorumlarınız?Biriniz ocak ayında,biriniz nisan da başlamışsınız,şimdiye etkisini görüp görmediğiniz belli olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben geçen yıl kullandım,çok iyi geldi,bu sene kendim yetiştireceğim inşallah,su ve sıcak yeri seviyor,ilaç falanda istemiyor.mersin ve civarında olanlara yetiştirmelerini ve ekonomik anlamda faydalanmalarını tavsiye ederim

      Sil
    2. 5 gündür kullanmaktayım cok iyi geldi sancım bitti şuanlık birde faydasını öğrendiğim icin elimden geldiği kadar her zaman sabah ac olarak kullanıcam yağlı kudret narı kullanıyorum miğdem acıkmış gibi oluyordu yerde kıvranıyordum 5355738092

      Sil
  11. merhaba.bahçemde kudret narı yetiştirdim,ve olgunlaştılar.meyvanın içindeki nara benzeyen bölümü mü;yoksa kabuğunu mu balla karıştıracağım..?lütfen yardım..teşekkürler
    HÜSEYİN ERGEN-ALTINOLUK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narın icinden cıkan çekirdekleri balla karıstırıyorsunuz ...

      Sil
    2. Ayvaz Aymaz20.09.2013 21:37

      Ne çekirdeği kardeşim, milleti yanlış yönlendirmeyin ! Çekirdekleri tehlikeli bile.. Kavunun çekirdeğini ayırır gibi çekirdeklerini ayırın (tohumluk olarak kurutabilirsiniz) ve turuncu kısmı kullanın.. Zaten olgunlaşmış hali dağılmaya hazır oluyor..isterseniz biraz ezip, mide- barsak vb için balla, şeker hastalığı için zeytinyağıyla.. Doğrudan da yenebilir - sürülebilir.. Bu bal-zeytinyağı olayı daha çok muhafaza edebilmek (havayla temasını kesiyor) ve yemeyi kolaylaştırmak için..Yani önemli olan bitkiyi kullanmak bir şekilde..

      Sil
  12. Merhaba Hüseyin bey,meyvanın kabuk bölümünü rendeleyerek balla yada hakiki zeytinyağıyla karıştırarak hazırlayabilirsiniz kullanıma hazır hale gelmiş olan karışımı her sabah aç karnına bir çorba kaşığı tüketmeniz lazım,bizde aile olarak kendi bahçemizde kudret narı yetiştirip,hakiki zeytinyağıyla yada balla hazırlayıp talep edenlere satışını yapıyoruz sorusu olan arkadaşlar yada kudret narı almak isteyen arkadaşlar bana narden1978@hotmail.com adresinden telefon ve isim bırakarak ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  13. ismim haşime kudret narı kilo aldırırmı.

    YanıtlaSil
  14. ALLAH KULLANANLARA BİR AN ÖNCE ŞİFASINI VERSİN İNŞ

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Ahmet bey ben seker hastasiyim ,kudret narindan nasil macum yapilyor, lutfen bu haqqida bana yazin. Onceden size tesekkur ediyorum. Vahid (Baku Azerbaycan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar kudret narınla ilgili banada birşeyler yazarsanız sevinirim

      Sil
    2. seker hastası olan arkadaslar kudret narını yeşil haliyle tuketmeye ozen gosterin kudret nasrının yesil kısmı özellikle seker hastalarının caresidir.İNSAALLAH

      Sil
  16. benim sırtımda ve göbek kısmımda büyük akneler var acaba kudret narı kullansam iyi gelirmi.benimkiler artık sivilce olayından cıkmıs durumda.kist gibi.büyük yaralar kalıyor gectikten sonra.kudret narını denesem faydası olurmu.

    YanıtlaSil
  17. annem kankanseri yeni basladi ama ilerlemedi duruyor kudret nari iyi gelirmi.tsk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama sonradan okuyanlara faydalı olur diye yazayım: Bu gibi konularda özellikle ZERDEÇAL ... Hem korur, hem olmuş olanı geriletir.. Özellikle de tümör vs. konularında da bilinen en etkili Anti-tümör.. Bir de , az dahi olsa karabiberle yendiğinde etkisi 20 kata kadar artıyor.. (Tabii karabiber mide rahatsızlığı vs. yoksa, rahatsız etmiyorsa..)

      Sil
  18. selam arkadaşlar
    bir senedirbende reflü var ilactedavisiylegecmedi kudretnaıaldım kullanmaya başlamadım yanetkileri varmı

    YanıtlaSil
  19. kudret narı iyi hoş ta bunu satanlar fırsatbufırsat tanesini 10tl ye satıyor ona varıncaya kadar kantaron yağından her sabah yemekten 1saat öncebir çorba kaşığı 30-40gün ağırsa 6ay için neticeyi görün ölçüyü kaçırmayın karaciğere dikkat.Sağlıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen karaciğere dikkat toksik hepatit oldum sayesinde aman ha uzak durun

      Sil
  20. 2-3 gündür kullanıyorum. Daha az kullanıyormuşum, tekrar araştırınca 1 tatlı kaşığı sabah - akşam yemekten yarım saat önce kullanılması gerekiyormuş. Önümüzdeki ay tedavimin nasıl gittiğini yazacağım.

    YanıtlaSil
  21. Bende rektal fissür vardı.Sürdüm 15 günde geçti.Süper bir bitki...

    YanıtlaSil
  22. mide kanserinde kudret narı faydalımıdır? yan etkileri ve zararları nelerdir? bilgi lütfen...

    YanıtlaSil
  23. yunus. ben kendim yetiştirdim ve denicem . içindeki cekirdekleri atmayın bol güneş alan bi yere dikin ve görceksiniz meyvesini nasıl veriyor.ben 3 kökten baya meyve aldım.053760605843 istbende baya cekirdek var suan.

    YanıtlaSil
  24. kudret narını epeyden beri kullanıyorum. Hem mide ve bağırsakları ürsere bağsura çok faydalı. Ayrıca çekirdekleriyle yediğinde zayıflatma etkiside yapıyor.

    YanıtlaSil
  25. 4 ay boyunca kullandım midemde 2 adet yara ve mikrop vardı 4 ay sonra doktor gorunce sonuçları cok sasırdı kesinlikle tavsiye ediyorum zeytinyagi ile sabah aç karnına bı kaşık yatarken bı kaşık kullandım

    YanıtlaSil
  26. Annemde bobrek kanseri vardi. Bir bobregini aldilar.karacigerine birkac milimlik 2_3 sicra ma var. Grade bir seviyesinde . En tahlikelisinden halsizlikten yatiyordu. Kudret nariniogrendim ve guzel bir b al ayaptim. Halsizlik k al madigi gibi kan degerlerini cok duzeltti ve kanser hamdolsun yayilmiyor.kesinlikle kullaniniz. Hicbir zarati yoktur.

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler ahmet bey kudret narını beyimde kullandık her anlamda kudreti arttı anlarsınız ya keh keh keh :)

    YanıtlaSil
  28. ahmet abi ben bir yıldır mide şişkinliği ve gaz var bir cok ilaç kullandım antibiyotik dahil bir türlü geçmedi beş sefer endoskobi oldum gastrit var diyorlar yalnız mide şişkinliğim ve gaz hiç gitmiyor ne olur mu kudret narı yararlı olur geçirir mi az da ümit var mı soleyin yardımcı olun bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun 2 yıldırda bende var kullandınmı bunu faydasını gordunmu? sonucları yazarmısın lutfen.

      Sil
    2. Ben de benzer sorunlar var dı, yaklasik 1 aydir sabahlari ac karnina 1 tatlı kullaniyorum
      Siskinlik, gaz, mide yanması, eksime vb tum sindirim sorunlarim kullanmaya basladiktan 10 gun sonra tamamen gecti, kesinlikle tavsiye ederim

      Sil
  29. Merhaba benim de midem de reflü gastrit vardı.Mide için doktorların verdiği tüm ilaçları kullandım.Lansor gavısgon talcid gibi.İnanın bu ilaçlar sadece o anı kurtarıyor.Kudret narını duyup kullanmaya kar verdim.Düzenli olarak 6 şişe bitirdim.Şükür olsun ki 2 yıl mide yanması yada ağrısı gibi bir sorunla karşılaşmadım.Size tavsiyem zeytin yağlısını kullanın.Zeytin yağıda bilginiz gibi şifa kaynağıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamun aleykum bende senin bu sahdigin durumlari yasamaktayim ve cok sıkıntı cekiyorum refluden suandada bu saydigin ilaclari kullaniyorum 6 ay kullanacagimi soyledi doktor ama icim rahat degil ilac kullanmaktan dolayi gercekten kudret nari ile kurtuldunmu bu hastaliktan lutfen yardimci ol yada bu maj okuyan arkadaslar yardimci olun cevabi mail adresime yazarmisiniz fitness_38@ hotmail.com

      Sil
  30. Benim de midemde karnımda şiddetle bir ağrı vardı. Kudret narından bir kaşık yedim ve mide ağrılarım hafifledi.

    YanıtlaSil
  31. kudret narı kurtar beniiii. geceleri uyuuyamıyordum kayınvalidemin tavsiyesi üzerine zeytinyağlı kullanmaya başladım 1 kavanozdan sonra sonuçlar mükemmele yakın. taavsiye ederim Allahın büyük nimeti...

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar gerçektende kudretnarını tavsiye ederim ama enaz 30 gün boyunca kullanmak üzere

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Kudret narı yağı sedef hastalıklarında iyi gelirmi lütfen bu konuda bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sedef hastasıyım kudret narinin kapsülunu ve enginarli bi karışım kullanıyorum.eczaneden arkadaşım tavsiye etmişti.yüzde elli azaldı diyeblilrim.tavsiye ederim

      Sil
    2. Ayvaz Aymaz20.09.2013 21:44

      Evet. Diğer sitelerde sedef konusunda çok ve çabuk işe yaradığına dair çok yorum okudum. Zaten bu bitkinin özelliği hızlı şekilde yara iyileştirmek. Bunu da hızlıca hücre yenilenmesi ile yapıyor.. İşe yaraması gayet mantıklı..

      Sil
  35. MASALLAH!!!! Kesinlikle tavsiye ediyorum..kardesimde bagirsak ve mide yaralari vardi..yasi 11..1 ay icinde kudret nari ve kantaron yagi sayesinde hicbiseyi kalmadi..doktor kontrol amacli baktiginda bu inanilmaz degisiklik karsisinda sasirdi..benimde midemde ulser var..iki gundur sabah aksam birer kasik almak suretiyle kullaniyorum..biiznillah iyi edecek diye dusunuyorum..2 senedir cok cektim bu ulserden..yalniz biz karisim seklinde olan mucunu kullaniyoruz..bal kudret nari ebegumeci meyan koku sandolos sakizi ogul otu keten tohumu civanpercemi rezene polen felan var icinde..sifali bitkiler satan aktarcilarda kovanozda hazir halde bulabilirsiniz bu macunu..

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Arkadaslar kullananlar lutfen sonuclarindan bahsetsinler.

    YanıtlaSil
  38. bu sabah kullanmaya basladim tadi cok aci ve mide bulandirici. 40 gun boyunca dayanirim umarim. sonucu yorumlarim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten tadı berbat bende yeni başladım ama zehir olsa yenir yeterki iyi olalımmm

      Sil
  39. arkadaşlar mide yarası için bu karışımın nasıl hazırlanması gerekiyor lütfen kullanmış ve faydasını görmüş arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim simdiden teşekkr ederim. Allah herkesin yardımcısı olsun, şifasını versin.

    YanıtlaSil
  40. Bende iki gundur kullanmaya basladim bal ile karistirip kavanoza koydum sabah ac karnina bir kasik iciyorum umarim iyi gelir herkese gecmis olsun.....

    YanıtlaSil
  41. ülseraktif kolitim var iyi gelirmi. Kullanınız varmı?

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar acaba hem zeytin yağlısını hemde balısını bir arada kulanırsam olurmu gerçekten sonucu bişlen varsa yazabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deneme fazlası karaciğere zarar veriyomus

      Sil
  43. Ahmet bey bende şiddetli gastrit var midemde arada bir yanmalar fazla oranda hazımsızlık ve tıkanıklık şişkinlik oluyor bana iki gün önce kudret narını önerdiler dün aldım ve kullanmaya başladım sizce bu saydığım rahatsızlıklarıma özelliklede hazımsızlığıma iyi gelir mi cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayvaz Aymaz3.05.2014 19:01

      Merhaba, hazır olanını denemedim ama onu da deneyip memnun olanlar var (markalı olanları tercih edin) En azından vakit kaybı olmaz.. Ağustos ortası - sonu , en son eylül başlarında pazarda vs. bulursanız kaçırmayın..O zamana kadar şikayetiniz geçse bile hem kendiniz yapmış olursunuz hem de işi garantiye alıp kökten ömür boyu çözmüş olursunuz.. Aynısı bana oluyordu öyle yaptım.. (Ayrıca etrafta ki güneşte bekletme olayları efsane ve zararlı : içindekileri bozmaktan başka birşey değil...) Neyse : istediğiniz miktarı alın, ayıklayın çekirdeğini, bana göre 1'e 1 balla blendr.. ( aynı marmelat gibi oluyor, yemesi de zevkli..) sadece kolay küflenebilen birşey olduğu için benim gibi çokça yaparsanız hergün kaşıkla çırpın aklınıza geldikçe ve dolapta cam kâsede tutun.. istediğiniz zaman rahat rahat bolca da yiyebilirsiniz.. Ben her canım istediğinde 2'şer 4'er yemek k. yedim.. Ayrıca Hindistan, Karaibler , Çin gibi ülkelerde sebze olarak satılan yenilen bir bitki olduğu için çok yenmesinde korkacak bir durum da yok ( kabak familyasından: kabağın kuzeni aslında, Nar sadece bizimkilerin görünüş açısından benzetmesi :) ) ...

      Son olarak yabancı (ABD) bir kaynaktan okumuştum: Bugüne kadar hiç aşırı dozda kudret narı tüketilmesine bağlı bir olumsuz duruma (yeryüzünde) rastlanmamış.. Yalnızca hazır (tablet şeklinde) konsantre olanlar için, o da tek tük.. Bir de çekirdekleri ve onların etrafındaki kırmızıları kullanmak sakıncalı , onları ayırmak lâzım..

      Uzun oldu ama okuyup da yararlanan olur belki.. Herkese şifalar..

      Daha denemediyseniz ve merak ediyorsanız bekleyip durmayın, vakit kaybettiğinize yanarsınız.. Hele ki Ağst. ayını kaçırmayın, kendiniz alın hazırlayın , birşey yoksa bile...

      Sil
  44. biz iki arkadas sahilde ayagimizi kasirkan bir abimiz en güzel ve en kolay ilacin kudret nari oldugunu söyledi.ezip biraz hakiki zeytin yagiyla karistirip ayaklarimiza sürebilecegimizi ve zeytinyagiyla hazirlanan macunun uzun süre dayandigini yani her mevsimde bulundurulabilir diyede bilgi verdi.ben daha önce mide rahatsizligina kullanmistim balla karistirdim iyi geliyor.ayaklarimada kullanmaya baslicam nasipse herkese acil sifalar

    fadime

    YanıtlaSil
  45. Her derde deva Allaha şükür, yalnız mutlaka kendiniz yapın ve çekirdeklerini sakın kullanmayın ayırın kurutun ekersiniz yenmesi sakıncalı....markalıda olsa aktardan aldığınız kendi yaptığınıza asla benzemez sağlığınızı riske etmeyin....

    YanıtlaSil
  46. Kudret narı şifa kaynağı Allaha şükür her derde deva diyebilirim yalnız mutlaka kendiniz yapın ve çekirdeklerini ayırın arkadaşlar herkese geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  47. Her derde deva Allaha şükür, yalnız mutlaka kendiniz yapın ve çekirdeklerini sakın kullanmayın ayırın kurutun ekersiniz yenmesi sakıncalı....markalıda olsa aktardan aldığınız kendi yaptığınıza asla benzemez sağlığınızı riske etmeyin....

    YanıtlaSil
  48. 1 yıdır midemde yanma var 3 kez endoskobi yapıldı hep aynı şey kronik gastrit refli vb gibi tanılar konuldu ,birde helikobakteri varmiş devamlı antibiyotik tedavisi verdiler ama son yaptırdıgım endoskobide yine bakteri ölmemiş hala var ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  49. Yillardir geçmeyen mide rahatsizligim var aktardan balli hazir macununu aldim 2 saat sonra tüm vücudum kabardi alerji yapan içindeki diğer bitkiler mi acaba böyle bir durum yaşayan var mi

    YanıtlaSil
  50. 2 gundur kullanıyorum mide yanmama faydası henuz olmadı

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,
    Ben de bu sene kendim diktim meyvesi çıkarsa yapacağım. Yalnız bu çekirdek konusu çok kafamı karıştırdı. Çekirdeklerin kırmızı kısımlarını da ayırıp karışıma koymayı düşünüyorum. Sanki esas hikmet o kırmızı kısmında gibi geliyor. Yanılıyor muyum? Bazıları çekirdek zehirli falan yazmış. Ben yedim ve yaşıyorum:) Çekirdeği değil ama etrafındaki kırmızı kısmın eklenmesi faydalı olabilir mi bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,çekirdeklerinin zehirli olma konusu benimde aklımı karıştırıyor.kimisi çekirdekli macun yapılmalı diyor kimisi aksini..kafam karıştı.bu konu hakkında gerçek bilgi verilirse çok memnun olacağım.

      Sil
    2. Ayvaz Aymaz5.11.2016 01:36

      Çekirdek konusunun tehlikeli olduğunu yazanlardan biri benim. Bu konuyu çok araştırdım ve doğrudan yabancı kaynakları - forumları da okudum. Özetle: K. narının zaten sebze olarak Hindistan - Çin gibi ülkelerde bizdeki kabak vs. gibi pazarda (yemeklik olarak) satıldığı - ki bu arada bildiğimiz kabak ile akraba ve şekli de belki bundandır kabak çiçeğine benziyor olgun hali- , fazlasının sebep olduğu bir olumsuz duruma rastlanmadığı fakat çekirdeklerinin - özellikle de etraflarındaki kırmızı kılıfların - tehlikeli olduğu yazıyordu. Tabii 1 tane yutunca hemen zehirleyecek değil belki; fakat karaciğeri fazla zorlayan maddelerden anladığım kadarıyla. Maceraya girip kaş yapayım derken Karaciğer yetmezliği vs. yaşamaya değmez diyorum. Ayrıca kurutmak için çekirdekleri bir gazete kağıdına biriktirince çıkan kokunun keskinliği (tinerimsi) zaten fikir veriyor, insan ev dışında balkona vs. açık havada bir yere koymak zorunda kalıyor. Kısacası, bilmeyip de okuyanları ben yine uyarmak istiyorum: Çekirdekleri ayıklayın, sadece kurutup (tohum olarak) yetiştirmek için kullanın, balla vs. yemek için değil. Son olarak: bu bitkinin ne KUDRET ile ne de NAR ile alakası var. Bu tamamen bizim milletin bir yakıştırması, benzetmesi. Dediğim gibi yabani kabak. (Aynı talihsiz isimlendirme Kara Hindiba için de yapılmış: zavallı bitkinin hiçbir tarafı siyah değil, ya da Kara denilecek mecazi bir yanı yok, sadece Hindiba demek varken Latinceden benzetme yapıp Kara diye uyduruvermiş amcalar resmen :) Cümleten selamlar :)

      Sil
    3. Yıllardır çekirdeklerin kırmızı ballı kısmını yerim hiçbir şey olmadı
      Bence insanlar bilmiyor
      Ve yine kırmızı çekirdeği kaplayan kısım
      Ciltteki güzelliği koruyan ve onaran madde
      51 yaşındayım
      Ve çocukluğumdan buyana mevsiminde yerim :)

      Sil
  52. Merhaba kendi üretim ve hasadımız olan kudret narı bulunmaktadır. Kendimiz şişeleyip hakiki zeytin yağı kullanıyoruz..

    YanıtlaSil
  53. Kudret nari kullandim agzimda mantar vardi.hala kullaniyorum onceleri biraz gecer gibi oldu ama hicbir faydasini gormedim.doktora git diceksinz onlarin verdigi ilacda hic ilerleme olmadi.ne yapicam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  54. Merhaba vitiligoyu iyileştirirmi ellerimde var yuzumede atacak diye çok korkuyorum

    YanıtlaSil

Teşekkürler...
Yorumunuz kontrolden geçtikten sonra yayınlanacaktır.