18 Ocak 2009 Pazar

İbrahim Saraçoğlu'dan Adet Düzensizliği için Civanperçemi Kür

Civanperçemi kürü regl döneminin başlamasına 3 gün kala uygulanmaya başlanır ve regl döneminin sonuna kadar devam edilir.

Yapılışı: Bir tutam civanperçemi (yaklaşık beş gram) yarım litre kaynamakta olan suyun içine atılır. Ağzı kapalı olarak hafif (kısık) ateşte 3 dakika demlenir. Soğuduktan sonra süzülür.

Regl döneminin başlamasına üç gün kala hergün sabah ve akşam bir su bardağı içilir.

Hergün taze olarak hazırlanır. Reglinin bitimine kadar devam edilir. Bu kür her regl döneminde beş-altı ay uygulanır.

Adet sancıları çok şiddetli ise, bu taktirde adet başlamadan bir hafta önce kür uygulamaya başlanır.

Civanperçemi

Civanperçemi ilaç gibi kullanılabilen, çok değerli bir şifalı ottur. Birçok bilimsel kanıtıyla alternatif tıpta, bir antiseptik *( cilde ve dışarı açılan boşlukların mukozasına dıştan uygulanarak kullanılan antimikrobik madde), antipasmodik *( spazmı önleyen veya yok eden madde), astrenjan *( vücutta yumuşak dokuların kasılmasını sağlayan, kanamayı ve salgılamayı kontrol altına alan madde), karminatif *( mide ve bağırsaklardaki aşırı gazı yok eden madde), diyaforetik *(terlemeyi arttıran madde), sindirimi kolaylaştırıcı, uyarıcı *( psikiyatride; beyin ve sinir sisteminin işlevini hızlandıran kimyasal madde), tonik ve vazodilator *( damar düz kasını gevşeterek damarı genişleten) olarak kullanılır. Civanperçemi, soğuk algınlığı, kramplar, ateşlenmeler, böbrek düzensizlikleri, diş ağrılarına karşı, tahriş olmuş cilde, kanamalar ve kadınların adet dönemini düzene sokmak için kullanılır. Safra akışını uyarıcıdır ve kanı temizler. Şifalı çayı, şiddetli soğuk algınlıkları ve gripler için, mide ülserleri için, mide krampları, apseler, travma ve kanamalar için ve iltihap azaltıcı olarak kullanılan çok iyi bir ilaçtır.

mucizeiksirler.blogspot.com

34 yorum:

  1. merhaba hocam civan perçemi sabah için aç karnına değilmi?merak ettim iyi günler benim adresime gönderseniz sevinirim.ozlemcan1981@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba hacom civan percemi kuruyle sogan kurunu ayni anda uygulayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Biz kadınların adet düzensizliği ve ağrı sorunu başımıızn belası bir durumdur ve hepimiz bundan çok çekmişizdir.Çekenlerden biri olarak bir çok yöntem denememe
    rağmen sonuç alamadım daha sonra yurtdışı seyatimde bir orada yaşayan bir doktor arkadaşım olayın tamamnen beslenme ile ilgili olduğunu söyledi ve arı sütü önerdi
    Yalnız dünyada var olan bir standart var Türkçesi Arı Sütü Doz 1 ülkemide bu adla satılıyor ve çocuklar hemde yetişkinler için üretilen doğal arı sütü karışımı
    heryerde ve pek çok markanın var rahat bulabilirsiniz bal polen ve arı sütü karışımı günde sabah oyle akşam 1 er tatlı kaşığı alırsanız adet düzensizliği ve ağrı
    sorununu 1 ay içinde çözecektir.Diğer arı sütleri bu kalitede değil
    Umarım Size Faydası olur

    YanıtlaSil
  4. bu kürün doğru olmadıgı her halinden belli! adet düzensizliği olan bir bayan reglsine 3 gun kaldıgını nasıl bilecek allah askına! adı ustunde adet düzensizliğii... Bu kürü yapmıs biri olarak rahatca yanlıs oldugunu söyleyebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bendee adet olmuorumm 15 gün gçtii bnadaa saçmaa gelioo yaa 3 gün klaa dioo bn nerdn blmmm yanii adı üstnndee düznszzz :( bi bilgsi olan wrmııı

      Sil
    2. ben başka yerde de okudum ilk önce başlıyorsun oluyorsun o güne göre diğer aylarında içiyorsun 3 gün içinde söktürüyor sanırım bn öyle anladım 5 6 ayda da düzenleniyor kendiliğinden.

      Sil
    3. Adetin olması gerekiyor olmuyorsun ya çayı icip oluyorsun. Periyodu takip ediyorsun ona göre 3 gün kala tekrar iciyorsun. Bunu 6 ay tekrarlıyorsun. Düzene giriyor.

      Sil
  5. CIVAN PERCEMI GERCEKTEN IYI GELIOR REGL AGRILARINA.TAMAMEN ADET SOKTURUCU ETKISI OLUYOR.TESEKURLER.

    YanıtlaSil
  6. Bende duzensiz oluuorum ya biktim artik civanpercemi iciyorum du bakalim faydasi olacakmi

    YanıtlaSil
  7. Bende plmuyorum iki gundur civanpercemi iciyorum du bakalim

    YanıtlaSil
  8. Ya adam adam gibi yorum yapın ya da hiç yazmayın. Daha bir hocayla nasıl konuşulur bilmiyorsuznuz.. Madem inanmıyorsunuz niye bu siteye giriyorsunuz? Daha yazı yazmasını bilmiyorsunuz hocayla aşık atıyorsunuz.. Edepli olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haklısın begenmedinde yorumda yapma

      Sil
  9. Arkadaslar ben dun civanpercemi ve hayit tohumu cayi ictim ve bugun adet oldum. 2 aydir adet olamiyordum. Herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bendede polikistik over var sogan kurunu yaptim faydasi olmadi civan percemine ne zamsn baslaniyor

    YanıtlaSil
  11. Ben adetimi zamanında görürüm ama sadece 2 gun ve bu beni çok üzüyo acaba erkenmi kesilecek diye düşünüyorum ama civan perçemini kulanmaya başladim 1ci ayim işallah faydasını görürüm acaba busorunumu giderirmi cevabinizi bekliyo olacam

    YanıtlaSil
  12. BEN KENDIMI BILDIM BILELI ADET DUZENSIZLIGI YASIYORUM SIMDIDE 2YILLIK EVLIYIZ VE BEBEK ISTIYORUZ ADETIM DUZENLI DEGIL BU SEBEPLE HENUZ HAMILE DEGILIM NE ONERIRSINIZ ACABA

    YanıtlaSil
  13. Iki gundur içiyorum. Bir degisiklik olmadi bende adet duzensizligi yasiyorum. Umarim söktürür.

    YanıtlaSil
  14. Mrblar benım her ay saat gıbı duzenlı olan adetım bu ay 10 gun gecıktı ve zaman zaman olcakmısım gıbı belırtı versede olamıyorum asırı stres yaptım kendıme ve cok kafaya taktım ben kastıkca oda kasıyor artık sankı ınatlasma halını aldı ıkı gundur bır bardak cıvan percımı demleyıp ıcıyorum henuz tık yok kafayı yıcem cvp verırsenız cok sevınırım

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar. 4aydır regli göremedim bu donemde diyetisyenle birlikte yeme duzenin değişti ve yaklaşık 10kg verdim geçtiğimiz gün doktora gittim ve bana tarlusol verdi içtim fakat yine yok hormonlarımda veya herhangi kist yokmuş ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. şu adet düzensizliği adı üzerinde nereden bileyim diyen insanlar en son adetinizi baz alıcaksınız.bunuda size doktor mu söylesin.ben uyguladım çok da güzel

    YanıtlaSil
  17. Benimde adetim duzensiz civanpercemi onerdiler simdi onu kullaniyorum isallah faydasi olur

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslar benimde adetim cok duzensiz bugun civanpercemi demledim kendime ama cok icemdim midem bulandi istifra ettim ama kullanmak istiyorum sekerli icsem olur mu acaba bilginiz varmi yardimci olurdaniz sevinirim arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım iyi akşamlar, benimde midem çok hassas ama istediğin sonucu görmek istiyorsan içmek zorundasın. bende iki gündür kullanıyorum ama alıştım. ılık şekilde hepsini birden içebilirsin. psikolojikmen miden bulanıyor. kendine hakim olabilirsin.

      Sil
  19. Emziriyorum bi sakıncası olur mu ?

    YanıtlaSil
  20. Bende 3 4 ayda bir oluyorum çok düzensiz oluyyani banada civan percemini önerdiler başladım 1 hafta oldu daha adet olamadım kac günde adet sokturuyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl kullandın günde kaç defa

      Sil
  21. Bende bu gunden bawliycam iyi olur inwallah azeriyim aslanoencesi iciyorum wimdi bir ay kullandim 6 ci gunu adetim oldu ama bu ay yine olmadi yinede iciyom

    YanıtlaSil
  22. 3 ay önce bir aktardan aldığım civanperçemi bitkisini regl günüme 1 hafta kala kaynamiş suya bir iki dal atarak tüketmeye başladım. Regl günlerinde yataktan çıkamayacak kadar acı çeken bir insan olarak, çok olumlu bir etkisini gördüm. Bitkiyi sıcak suya rengini bırakana kadar bardakta tutun. Yoksa fazlasiyla acı oluyor. Adet düzensizliği gibi bir sıkıntım yok. Tek sıkıntım şiddetli ağrı idi. Şu anda çok rahatım. Herkese tavsiye ediyorum. Bir kez deneyip olmadı demeyin. 2 tl'lik bir bitkiden bahsediyoruz. Konu hakkinda bilgi sahibi olmayan insanlar buralara yazıp insanları yanlış yönlendirmeyin.

    YanıtlaSil
  23. Öncelikle hepinize iyi akşamlar. tavsiyem kendinizi strese sokmayın ve rahatlamaya çalışın kendinizi başka şeye odaklayın. bunu size diyorum ama ben başaramıyorum:) bu ay 19. da olmayı bekliyorum fakat olmadı. 17 si gibi bi hafiften kan geldi iki gün boyunca ve kesildi. her ay düzenli oluyordum ama suan anlayamadım. 2-3 ay gibi adet günüm değişti normalde 23-24 ü gibi oluyordum. şu son 2 aydır 19 u gibi olmaya başladım. endişelendim ve civan perçemi aldım. henüz doktora gitmedim. iki gündür civan perçemini sade bir şekilde içiyorum umarım etkisini görürüm. bel ağrılarım ve arada bir kasıklarım ağırıyor. umarım hepiniz kimi zaman istemediğimiz adeti rahatlatlıkla görürsünüz. unutmayın herşeyin başı stres.ve tekrardan iyi akşamlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  24. ben bu gun tam 3 su bardagi dmeleyib civanpercemi icdim ama yine olmadi

    YanıtlaSil
  25. benim normalde düzenli oluyordu ama 2 aydır olmuyorum işe yarar mı

    YanıtlaSil
  26. Ben sena sultan civan percemli cay aldım 5 gündür kullanıyordum.adet oldum.hep ilaçla oluyordum.

    YanıtlaSil
  27. iyi günler bende adet olmadım çok düzensiz Hamilelikten korkuyorum ama korunuyomda civan percemi icseemi

    YanıtlaSil
  28. iyi günler bende adet çok düzensiz oluyorum 10 gün gecikti ama çok korkuyorum hamilelik olurmu içsel bende civan percemi

    YanıtlaSil

Teşekkürler...
Yorumunuz kontrolden geçtikten sonra yayınlanacaktır.