12 Nisan 2009 Pazar

Ahmet Maranki'nin kaleminden panik atak ve strese iyi gelen bitki...





Kava Kava

Önerilen hastalıklar:
En büyük özelliği, sinirsel gerginliklere bağlı spazmları ve ağrıları gidermesidir. Anksiyete, panik atak, endişe, stres, gerginlik, sinirlilik gibi durumlara karşı etkilidir. Ayrıca uyku yardımcısı olarak da kullanılmaktadır.

Karaciğer fonksiyonlarında bozukluk olan kişiler bu bitkiyi kullanmamalıdır. Hamilelik ve emzirme döneminde kullanımı sakıncalıdır. Sakinleştiricilerle, alkolle veya uyku ilaçlarıyla birlikte kullanılamaz.

Prof. Dr. Ahmet Maranki & Elmas Maranki
Kozmik Bilim Işığında Şifalı Bitkiler

60 yorum:

  1. slm ben yurtdisindan sizlere yaziyorum sikayetimi 9 aydir cekiyorum kimse anlamiyor burda turkiyeye gidemiyorum bu pozisyondaydayken ucaga binemiyorum herkes bisey soyluyor ama butun bu belirtilerim panik atak diyoruz artik lutfen yardim edin yada bir oneride bulunun bu bitkiyi nasil kullanicaz aciklama yapilmamis tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xanax diye bi ilac var getirt tr den ıc bıseyın kalmaz

      Sil
    2. uyuşturucu ilaç bulaşmayın sonu ölüm

      Sil
    3. uyuşturucu bi ilaç tavsiye etmem. bağımlılık yapar. sonu ölüm

      Sil
    4. Anafiranil ilacini 6 ay al duzelirsin, birde yaninda sertalin iyi gelir sağliğiniza kavusursunuz.o bahsettiğin bitki karaciğere dokunuyor, bende denemek istedim, apotheke tavsiye etmedi.sututtgart.rudersberg.selamlar

      Sil
    5. Anafiranil ilacini 6 ay al duzelirsin, birde yaninda sertalin iyi gelir sağliğiniza kavusursunuz.o bahsettiğin bitki karaciğere dokunuyor, bende denemek istedim, apotheke tavsiye etmedi.sututtgart.rudersberg.selamlar

      Sil
    6. Anafiranil 75, lutral 50 alin duzelirsiniz, birde ara sira xanax alirsin, çözüm bu.

      Sil
    7. Anafiranil kullan duzelirsin, bitkisel ilaclarla duzelmez

      Sil
    8. Ben de muzdaribim bu durumdan sürekli nuksediyo lustral 50mg kullanıyorum insan bazen çaresiz hissediyo bedende hep geçti sanıp yeniden tekrarlaması

      Sil
    9. Ben de muzdaribim bu durumdan sürekli nuksediyo lustral 50mg kullanıyorum insan bazen çaresiz hissediyo bedende hep geçti sanıp yeniden tekrarlaması

      Sil
  2. panik atak.com a bak

    YanıtlaSil
  3. ben 6 senede beri panik atak hatasıyım ve ben bu hastalıktan kurtulmak istiyorum ve normal yaşantıma geri dönmek istiyorum
    ilaçlara bağımlı yaşamak istemiyorum ayrıca kullandığım ilaçlar Paxil kullanuyorum arada bir Xanax kullanıyorum bu panik atağın bir çaresi varsa lütfen bana yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADASLAR ben ıyılestım ve bunu Allah rızası ıcın yazıyorum dıger arkadaslarda sıfa bulsun dıye PANIK ATAKTAN.!! Muhakkak doktor ofelya thomas a gıdın. Ve ılacsız 21 gunde Tamamen sıfa bulun! Hayatınızdan cıkartın bu hasatalıgı. Istersenız youtubeden ızleyın doktor hanımı. Bır gunde panık ataga son yazın cıkar zaten. Kendısı Ankarada tek seans goruyorsunuz. Ve garantı verebılırımkı 21 gun sonra yuzde 80 ı kalmıyor hemde ılac kullanmıyorsunuz. Ben ıyılestım sızde hıc durmayın. Bana dua edın bu bana yeter! Istersenız randevu numarasınıda yazayım burdan konusabılırsınız 03124470567 Sımdıden gecmıs olsun. Rabbıme emanet olun

      Sil
    2. ne kadar doğru durki bu gerçekten öyle bir şey varsa gidelim yoksa zaten zor durumdayken gidicez birde ona yanıp hastalanmayalım hani maddi açıdan

      Sil
    3. amcam panik atak teşhisiyle, ilaç kullanmaya başladı, gittikçe kötüleşiyor ve dozajı sürekli artıyordu.artık saldırgan hale gelmişti.tavsiye üzerine,devadoktor hotmail.den mesaj atarak onu bulduk.bu konularda uzman,tamamen doğal tedavi ile amcam 3 ayda yeni bir insan oldu. bu hastalığı çekenler bilir. herkes faydalansın diye bu sevincimizi paylaşıyorum.

      Sil
    4. Slm kime gittiniz amcanizin rahatsizligi için aca

      Sil
    5. ne bitkisi kullandi

      Sil
  4. hocam benim eşim anksiyete bozukluğu var 1.yıldır ilac kullanıyo ama hasdalığını unutamıyor sizce neyapmalıyız önerilerinizi bekliyorum allah sizden razı olsun eşim 2.kez anne olmak isdiyor ama yine hasda olurum diye korkuyor hamilekde ne gibi şivalı bitki kullana biliriz

    YanıtlaSil
  5. nedense doktorların elinde bulunabilen benzodiazepin grubu ilaçlar en iyi panik ilaçlarıdır ve kullandırtmıyorlar.yani gerçek panik hastasıyız bizlere verilmiyor suistimal edilecek diye bir doktor hastanın yüzüne bakarak hasta olduğunu anlamalıdır.verilmiyorsa piyasadan ve üretimden çekin bizlerde alkole başlayalım veya cerahi bir müdahale varsa biz razıyız öyle şey olurmu.psikyatr doktorlarına önerilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim sakin ola Benzodiazepam icerikli ilaclara hic baslama !, bu seni anak daha kötü yapar , ilk basta faydasi oluyor ama sonrasi cehennem .

      Sil
  6. bu hastalığı bende yaşadım
    bu hastalığı sadece allah'a yaklaşarak tam
    anlamıyla yenebilirsiniz benim size önereceğim
    altı esmayı okuyun ve hep devam edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok dogru bende rabbime sigindim ve sukur baya azalti. derdi verende rabbim sifayi verende o.

      Sil
  7. askeri doktorları iyi tanırsınız hastalığını anlatığınız zaman uyduruyorsunuz deniliyor.psikyatri doktorlarıda aynen öyle anksiyete ve panik hastalığı analiz laboratuvarları olmalıdır böylece uydurup uydurmadğı anlaşılır

    YanıtlaSil
  8. bu hastalık neyaparsanız yapın ansızın geliyo ve ben budurumda neyapacağımı bilemiyorum ve sürekli bundan kurtulma yolları arıyom kullandığım ilaçlarda fayda etmiyo ilaç kullanırkenbile panik atak krizi geçiriyom

    YanıtlaSil
  9. bana göre sayın saraçoğlu ve maranki hocam hastalık ve detaylarına iniyorlar başarı bundan kaynaklanıyor doktorlar özelikle askeri doktorlar ağzımızı açmadan hemen teşhisi koyuyorlar ama çok yanlış türkiyenin askeri anlayıştan kurtulup demokratik osmanlı felsefesine dönmesi ve ak parti bunun öncü gücüdür

    YanıtlaSil
  10. çok stresliyim bu bitki strese iyi geliyor diyorsunuz ama uykuda getiriyormuş uykumu getirmedan strese iyi gelen bitki

    YanıtlaSil
  11. asmin cildim çokkuru cildi parlatan ve lekelere iyi gelen bitki. yanlız kullan dıgım bitki yüzümü kızartıyor. neden

    YanıtlaSil
  12. sayın hocam ben 3 yıldır panik atak hastasıyım.başımı yastığa koyduğumda beni bir endişe sarıyo çünkü 3yıl önce inanılmaz bir rahatsızlık geçirdim yine aynı şeyi yaşıycam diye çok korkuyorum Paxil kullanıyorum ama bir haftadır almıyorum .ilaca bağlı yaşamak istemiyorum LÜTFEN BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ....

    YanıtlaSil
  13. calısın. spor yapın baska seylere odaklanın. evde oturup kendinizi dinlemeyin. beyne mesgale edinin. güzel yerlerde zaman harcayın. ilac icip iyilesecem umuduyla yasarsanız yarın sizin icin gec olabilir. kapalı mekanda oturup agzına ilac atıp iyilesme beklerseniz bu size fayda saglamaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydiklarin mantiken dogru ancakPratikte farkli.Benim hatun aktif calisiyor.bos zamani gezip tozuyor.Spor salonlarinda sporda yapiyor ama ansizin gelen atak ve devamindaki 3 günden kurtulamiyor.

      Sil
    2. Evet maalesef bende cok sosyal olmama ragmen hala ataklar geliyor.bol bol balik tutmaya yuruyuse si emaya ve gezilere katilip ataklarimi unutuyorum birde hiz haber izlemeyin..mumkun oldugunca kendinizi dinleyecek zaman birakmayin2002 senesinden beri panik atakla yasiyorum her kerseinde hastaneye kosup serum ve igne yenekten biktim ataklar geldiginde 1 hatfa yemekten Kesiliyorum. Tam kurtuldum demisken 2014 ablami kaybetmenin uzuntusuyle 2 senedir tekrar tedaviye basladik..ama suna sevindim ilk baslangic gibi uzun suren ve beni yataga baglayan ataklar gelmiyor. Yuzeysel ve anlik geciyor...sukurler olsun RABBIME

      Sil
  14. gerçek panik atak nasıldır

    YanıtlaSil
  15. ARKADASLAR::SUNU ÖNCELIKLE UNUTMAYIN PANIK ATAKTAN ÖLMEZSINIZ::IKINCISI ILAC KULLANMANIZI TAVSIYE ETMEM CÜNKÜ BENDE IKI SENE BOYUNCA KULLANDIM AMA HIC FAYDA GÖRMEDIM::AKLINIZDA OLSUN EGER YETERINCE UYKU UYUMADIGINIZ VE UYKUNUZU IYI ALMADIGINIZ ZAMANLARDA PANIK ATAK YASARSINIZ::TAVSIYEM;UYKUNUZU ALIN;KALKINCA KAHVALTINIZI YAPIP DUSUNUZU MUTLAKA ALIN VE AKSAM YEMEGINE KADAR KESINLIKLE SIGARA ICMEYIN CÜNKÜ;SIGARA PANIK ATAGI KÖRÜKLER::ATAK DURUMLARINDA YALNIZ ODANIZA UZANIN VE BUNUN BIR KRIZ OLDUGUNU SIZE GEREKSIZ YERE PANIK YAPTIRDIGINI VE BIR KAC DAKIKA ICINDE GECECEGINI AKLINIZDAN CIKARMAYIN VE ALLAHA BOL DUA EDIN::CÜNKÜ;HICBIR BELA VE SIKINTI,ALLAHIN IZNI OLMADAN GELMEZ..HASTALIGIDA SIFAYIDA VEREN ALLAHTIR..

    YanıtlaSil
  16. bütün yorumları okudum ve bu durumda olanın bir tek ben olmadığımı anladım bize kimse inanmıyo ve basitmiş gibi geliyo herkese yaşayan bilir ne kadar zor olduğunu diyorum tek rabbime dua ediyorum derdi veren sensin en iyi tedaviyi yollayacakta rabbim bütün hastaların derdine şifa ver içindede bana amin...

    YanıtlaSil
  17. ey müslüman kardeşlerim rüyamda bu hastalığı gördüm rüyamı size anlatayım rakı masasında oturup içiyrum birden bie sanki biriler benim içime girip korku vermeye çalışıyor ben bu korkuyu yenmek için bir dergaha benzer biryere girdim imam yada hocaya yardım etmesini söyledim merak etme hastalığını ALLAHın izniyle çözeceğim dedi ama ben başk bir hasta gördüm orda konuşamıyordu nedir bununrahatsızlığı o da enin gibi deyince korkmaya başladım yeter artık çıkın içimden dedim (cin) öylece uyandım rüyanın anlamı bu rahatsızlık bunun tek çözümü var arkadaşlar ALLAHa iman edip ibadetini yapmak yoksa kurtulamazsınız çünkü iman eden bir kul sadece ALLAHtan korkar bu dediklerimi unutmayın ALLAH yardımcınız olsun...selamun aleykum ayrıca benimle sohbet etmek isteyen kardeşlerim varsa backstreetkowboy@hotmail.com adresinden muhabbet edebiliriz.

    YanıtlaSil
  18. bilirirfan@hotmail.com16.01.2012 00:46

    merhaba kardeşlerim.
    ben 4 sene önce panik atak oldum. çok şiddetli idi,çılgın gibi açık havaya kaçıyordum,baygınlık hissi ve kimseyi dinleyecek durumda değildim. her sene iki kez nöbet geliyor ve 10-15 gün sürüyor sonra bitiyor. panik atak geldiği zaman yaptığım şey ya uzanıp rahat durumda film izliyorum.dışarda isem deniz kenarında geziyor ama mutlaka yanımda bir sohbet için arkadaş alıyorum, şu an itibarı ile bu satırları yazarken panik atak geleli iki saat oldu, şimdi asgari durumda bitki çayı,ılık süt içtim,kuru incir ve badem içi yedim, şuan iyi gibiyim,zaten gece yattıktan sonra bir sonraki gün daha hafif geçiyor. ben yalnız yaşıyorum. ve bu yüzden hastalık 10 gün sürüyor, evli olanlar veya arkadaşı olanlar mutlaka sohbet imkanı bulduklarından psikolojik destek alarak daha çabuk tedavi olmaktadırlar.
    bir kaç kez doktora gittim ama verdiği ilaçlar,sadece uyku yapan, sakinleşetiren bir ilaç,yani tedavi durumu yok. bunun çaresi kendi kendini dinlemeden,kafya bir şey takmadan yani biraz arsız olmak deyimi varya işte öyle,mükemmeliyatçı olanlar benim gibi kurtulamazlar,biraz esnek olunacak her konuda.
    ibadete devam etem namaz kılmak,kuran okumak zikir yapmak ta kalbi ve ruhu tedavi eden yegane ilaçtır
    saygı ve sevgilerimle
    irfan bilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. G.olsun anlattiklarinizdan bnde muzdaribim.

      Sil
  19. 4 yıldır panik atahım var 2 aydırda paksil kullanıyorum hamile olduhumu oğrendim ilaçları kesdim 2 gündür ve korku içerisindeyim bitkisel iyi kaliteli bir ilaç carsa ne olur bana tafsiye edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nsl olacak

      Sil
    2. değerli kardeşim benim eşimde panik atak hastasıydı doktor paxsili bıraktırdı prozac yazdı hamileliği boyunca bunu kullandı 2-3 psikiyatri doktoruna danıştık mecbursa prozacı kullanablir çünkü bitki ağırlıklı dedi zaten mecburdukta şu an kızım 2 yaşında maşallah eşimdede hem hamileliği sırasında hem sonrasında rahat etti

      Sil
  20. bitkinin adı neydı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş şu bitkileri deneyin melisa, sarı kantoran,kedi otu çaylarını deneyin.

      Sil
  21. arkadaslarr bende iki seneden beri cekiyorum bu hastalıgı artık bilinçlendim sonunda bişey olmuyoo size tavsiyem panik atagınız geldiginde burnunuzdan derin nefes alın biraz tutun bi daha alınn tutun bırakın yani nefes egzersizi bu yöntem iyi geliyoo korkmanıza gerek yok ama o anda gözün bişey görmüyo elinde degil insanın derin nefes alın bırakın allah hepimizin yardımcısı olsunn seviyorum sizlerii korkmayın

    YanıtlaSil
  22. slm arkadaslar bende panik ataga yakalanali 6 sene oldu biliyormusunuz tekrar 6 sene öncesine gidip o anki uzuntuyu hic yasamamak icin allaha cok dua ediyorum.eskisi gibi hayattan zevk almak istiyorum ben icimdeki duygulari yaanliz yasiyorum kücük yasda annemi babami kaybettim evliliyimde esimin ailesiyle cok sorunlar yasadim hepsi birikdi birikdi en sonundada panik atak oldum.sakin olun pozitif olun dua edin bol bol bende hepiniz icin dua ediycem.hayat herseye ragmen güzel arkadaslar bu bir imtihan dünyasi ve bizde bir imtihandan geciyoruz allahin izniylede basaracagiz.herkeze saglik sihhat mutluluk diliyorum

    YanıtlaSil
  23. Tami tamina 12 yil oldu. 26 yasindayim adim polat almanyada yasiyorum. Öyle pis bir hastalikki evden disari cikamassiniz. insanlarla konusamassiniz. kalabalik yüksek sesli ortamlar veya dar kücük ortamlar da bulunamassiniz. Bir dönem gitti tekrar geldi gitti tekrar geldi. edindigim tecrübe ise su oldu. 1 cok ince fikirliyiz yani normal insanlar normal bir konuda cok kisa düsünürlerken biz bu konuda 50 insana bedel düsünüyrouz. 2 bu hastaligin en büyük sebebi stress ve bosda kalmak. yani örnegin calismiyorsunuz bos bos oturuyorsunuz iste bu bunun en büyük nedeni. Her defasinda tek bir sekilde gecirdim ister inanin ister inanmayin namaz. suan yine panik atagim basladi ve biliyormusunuz ben yine 1 seneden beri namaz kilmiyorum. Cok düsünüyoruz cok kafaya takiyoruz iste yegane sebebi bu. haa unutmadan 12 seneden beri cekiyorum bazi günler okadar yogunduki busefer kurtulusum yok kesin delirdim diyordum ama hic birseyde olmadi ve olmayacakta. Inanan insanlar icin tek care namaz isimize gelir veya gelmez ama bunun derdi bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn bende 12 yildir cekiyorum..ve namaz namaz..sukurler olsun senede. 1. Ve ya 2kez gelsede ataklarim artik hastaneye kosmuyorum.hafif atlatiyoru.

      Sil
  24. bende panik atak oldum aniden 2 senedir yoku şimdi en ufak skıntı uzuntude arada cıkıyor ve 1 hafta sürüyor arkadaşlar ben bu illet için size bazı öneriler balık yağı için beyindeki yağlar azalıyormus panik atak ve depresyonda sonra her gün bir adet muz yiyin ve fındık muz cok etkili cay olarakta melisayı öneririm ben bunlarla atlattım birde bu cayları gece için özellikle ağır yemeyin ilaçlar bahane her şey sizde bitiyor ilaçlar danda efexsor kullandım bir sene cok ii geldi birde transbuscopan benim doktorum cok iyiydi eski toprak yeni psikatriler yazıyor ilaç yallah doktorunuzun eski ve deneyimli olmasına dikkat edin

    YanıtlaSil
  25. sayın maranki kardeşim ileri düzeyde şizofreniye sahip halisünasyonlarını durdurmak için ne içirmeliyiz?

    YanıtlaSil
  26. 2 yildir panik atak hastasiyim artik ilac icmekten biktim... bi bebek istiyorum ama ilaclar yuzunden yapamiyorum. nasil kurtulcam bilmiyorum cok zor durumdayim

    YanıtlaSil
  27. şimdi şöyle öncelikle manevi hastalıklar maneviyat eksikliğiyle oluşabilir dolayısıyla önce 5 vakit namaza baslayın hatta camilerde birlikte kılın,cok ıyı olur ;bol salavat getırın bu yontem etkılıdır daha sonra panik atak kolyesi var adı J ile baslar reklam olmasın isim vermıyorum int.e yazın cıkar kullanın , etkılıdır Allah'a emanet olunuz milletce hep beraber mutlu,sağlıklı günler bizle olsun ..

    YanıtlaSil
  28. bendede panik atak nöbetleri vardı kalp krizi geçiriyorum zannediyordum kalp doktorlarına giittim anjio dediler bende oldum damarların tıkalı dediler stent taktılar şimdi hep panik oldum doktorlarda anlamıyo kendimizi doktorlara da fazla kaptırmamak lazım önce allah dua allah hepimizin şifasını versin inşlah

    YanıtlaSil
  29. siğara içenler bırakın hiç bir hastalığınız kalmaz. bendede vardı korku endişe panik atak falan şu an düzeldim siğarayı bıraktım gerisi hikaye
    tavsiyem

    YanıtlaSil
  30. amcam panik atak teşhisiyle, ilaç kullanmaya başladı, gittikçe kötüleşiyor ve dozajı sürekli artıyordu.artık saldırgan hale gelmişti.tavsiye üzerine,devadoktor hotmail.den mesaj atarak onu bulduk.bu konularda uzman,tamamen doğal tedavi ile amcam 3 ayda yeni bir insan oldu. bu hastalığı çekenler bilir. herkes faydalansın diye bu sevincimizi paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  31. bitkisel kürler ile kesinlikle hafifliyor ama bitkisel kürler düzen gerektiriyor yakın arkadaşımın kullandığı bitki çayı ile iyileştiğini görünce bende aldım şu an eskisine nazaran çok iyiyim tedavi edermi bilmiyorum ama henüz 20 gündür kullanıyorum ilaçlar ile de tamamen olur mu o da belli değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kürleri kullandınız yazarmısınız ?

      Sil
    2. nasıl bitkisel bir kür kullandınız adını yazarmısınız ?

      Sil
    3. Hangi bitki çayı acaba

      Sil
  32. 28 yıldır çekiyorum ixanor kullandım 8 yıl çok memnun dum üretilmesi oldu 3 senedir Paksil 20mg günde 1 tane kullanıyorum hayatımin 11 yılı boşa geçti ilaçtan sonra rahat ettim

    YanıtlaSil
  33. merhaba arkadalar yaklasik 1,5 aydir bende de panik atak var doktora gittim antidepran verdi ve kullanmadim 15 gun her gece yatmadan once 1 fincan karabaş otu cayi 15 gun sonra ise limonlu melisa ve papatya cayi ictikten sonra bi 15 buna ara verin bir de sabahlari 1 fincan zerdeçal ve zencefil karisimi cay için zerdeçal arstirmalara gore bir cok antideprasan ilaclar ile eş degerde depresyon icin birebir bendeki etku azaldi hergun ölecegim diyordum gece uyuyamiyordum ama elhamdulilah allah dermani yaratmis arayip bulmak lazim dedigimi deneyin bol bol dua namaz kilmak bunlar en önemlisi rabbim acil şifalar versin insallah

    YanıtlaSil

Teşekkürler...
Yorumunuz kontrolden geçtikten sonra yayınlanacaktır.